Paramétrages

Société Wallonne Des Eaux
Een nieuw klantenportaal

Als onderdeel hiervan heeft zij haar platform op internet volledig willen herzien om de communicatie met haar klanten te bevorderen. Dit platform biedt antwoord op diverse
problemen:

  • Een hogere productiviteit gepaard met een minder grote werkdruk voor de klantendienst
  • Verhoging van de klanttevredenheid door een groter dienstenaanbod
  • Een moderner imago dankzij een portaal met een strak, ergonomisch design.

De klanten van de SWDE hebben het nieuwe portaal bijzonder positief ontvangen. Op dit portaal in 4 talen en met responsief ontwerp zijn al meer dan 250.000 klantaccounts aangemaakt en het is al 1.2 miljoen maal bezocht, meer dan tweemaal zoveel als het oude portaal.

« Dankzij onze nieuwe site is de informatie makkelijker toegankelijk, de klanten kunnen
nu alles online doen en zijn daardoor dus veel autonomer. We kunnen zeggen dat we ons via
al deze nieuwe diensten afgestemd hebben op de behoeften van onze klanten en we zijn hier heel trots op. Wij zijn bijzonder ingenomen met de uitvoeringskwaliteit van SQLI, die perfect heeft weten in te spelen op onze verwachtingen. Wij zijn diep onder de indruk van hun onberispelijke, strikte aanpak en hun grote vakkundigheid. Onze samenwerking was uitstekend, partners zoals SQLI zijn zeldzaam. »

Isabelle Dykmans, Directrice Coordination Commerciale de la Société Wallonne Des Eaux.

  • Deel
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Contacteer Ons

SQLI Belgium

Lambroekstraat 5C
BE - 1831 Diegem
Belgium
Tel : +32 2 311 58 38
infobe@sqli.com
 

WAX Interactive Belgium
Kortrijksesteenweg 62 
BE - 9830 Sint-Martens-Latem 
Belgium
Tel : +32 9 329 83 80
   

SQLI Luxemburg
204, Route d'Arlon 
LU - 8010 Strassen 
Luxemburg
Tel : +352 26 31 37 49
infolu@sqli.com