Paramétrages

Blog

woensdag, augustus 07 2019

Vijf tips om als marketeer het maximum te halen uit de back-to-schoolperiode

Blog

De back-to-schoolperiode is voor merken een uitgelezen kans om zichzelf terug in de kijker te zetten bij de consument. Die laatste is namelijk op zoek naar de beste keuze en het terug-naar-school seizoen is daarom het ideale moment om kortingen aan te bieden. Wat volgt, is een handige checklist met 5 tips op om een doeltreffende marketingcampagne in elkaar te steken.

1. Richt je op het juiste publiek

Het zijn misschien de kinderen die terug naar school gaan, maar het zijn de ouders die hun portefeuille zullen opentrekken om de schoolbenodigdheden te bekostigen. Zij zijn met andere woorden het interessantste publiek om je marketingpijlen op te richten. Volgens het Franstalige magazine 'La Ligue des familles' geven gezinnen jaarlijks meer...

dinsdag, juli 23 2019

Digital identity, an essential aspect of the omni-channel experience

The Stanford University and Visa study “The Future of Transportation: Mobility in the Age of the Megacity confirms that digital identity has...

woensdag, juli 10 2019

[INFOGRAPHIC] 7 tips to improve the UX design your e-commerce website

60% of purchase decisions are based on buyers’ perceptions and their confidence in a brand.

Focusing on the UX Design of your e-commerce website is...

maandag, Juni 17 2019

7 trends shaping the future of retail stores

Many innovative brands today can give us insights into what tomorrow’s brick and mortar stores will look like. This will involve a lot more...

Press releases

vrijdag, juli 19 2019

ONE FORCE 2022 Strategic Plan & organic growth of 6.3% in first-half 2019

ONE FORCE 2022 Strategic Plan & organic growth of 6.3% in first-half 2019

European digital services group SQLI announces its ONE FORCE 2022 strategic plan and its turnover for the first half of 2019.

A new context for a fresh start

For nearly 30 years, SQLI has emerged as a digital expert and gained strong ground with more than 2,000 employees (almost half of them outside of France), digital services centers in four countries (France, Spain, Morocco and South Africa) and prestigious references, including three of the world’s five largest luxury groups, Airbus, Arcelor, Bridgestone, Carlsberg, Miele, Nespresso and RTE, etc.

In order to further its development and unlock the full potential of its experts, SQLI has embarked on a new strategic plan, which takes into account the digital industry’s underlying trends...

.
.
.

SQLI is GOLD partner at the SAP Festival

We're excited to be on the journey...

donderdag, maart 28 2019

SQLI Belux zoekt 50 nieuwe medewerkers

Ook in 2019 blijft SQLI volop uitbreiden.

SQLI BeLux werft aan, en hoe! Het bureau gespecialiseerd in digitale beleving en unified commerce is dit...

Al onze persberichten
Contacteer Ons

SQLI Belgium

Lambroekstraat 5C
BE - 1831 Diegem
Belgium
Tel : +32 2 311 58 38
infobe@sqli.com
 

WAX Interactive Belgium
Kortrijksesteenweg 62 
BE - 9830 Sint-Martens-Latem 
Belgium
Tel : +32 9 329 83 80
   

SQLI Luxemburg
204, Route d'Arlon 
LU - 8010 Strassen 
Luxemburg
Tel : +352 26 31 37 49
infolu@sqli.com