Vandaag de dag is customer engagement een essentieel onderdeel van iedere onderneming, omdat de ervaring die de klant opdoet vaak belangrijker wordt dan de waarde van een product of dienst.
Dankzij de customer engagement tools die elke dag krachtiger worden, kunnen bedrijven cruciale informatie verzamelen over potentiële leads en bestaande klanten. Door deze gegevens kan een bedrijf zijn klanten een gepersonaliseerde service bieden, waarbij de juiste informatie wordt verstrekt wanneer de klant die nodig heeft.
SQLI installeert Digital Experience Platformen om gebruikers een optimale ervaring te geven over alle digitale contactpunten heen (web, mobiel, display, assistenten, enz.) via een gecoördineerde suite van technische oplossingen. SQLI bekijkt samen met u de verschillende opties en kiest de beste aanpak om uw e-commerce, marketing, sales of CRM oplossingen te integreren in een ervaring die naadloos in elkaar overvloeit.
Voor zowat alle grote Europese merken gaat het aanbieden van cross-device ervaringen steeds gepaard met een eigen reeks uitdagingen. Hoe kunnen interacties optimaal worden gesynchroniseerd over meerdere kanalen? Hoe biedt u een ervaring aan die is aangepast aan elke situatie? Hoe kunt u data en content centraliseren?
Onze digitale marketing- en technologie-experts combineren hun vaardigheden om gebruikersgerichte oplossingen te creëren die worden ondersteund door een efficiënt, robuust en schaalbaar technisch platform.
SQLI's teams ondersteunen bedrijven bij het kiezen en implementeren van het meest geschikte technische platform met een compatibele implementatie en continue verbetering van de IT en bedrijfsprestaties.
SQLI biedt een 360° ondersteuning, van strategie tot integratie, om van uw bedrijf een digitaal succes te maken.
DEFINE Project management Benchmark E-commerce and Marketing strategy Business plan Choice of solutions |
DESIGN UX, UI and Ergonomics Solution architecture Artistic direction Web design Customer journey definition SEO recommendations |
BUILD Technical and Functional implementation Platform configuration Specific and Additional development Core model and System Analytics and Reporting |
MAINTAIN Corrective and upgrade maintenance Roll-out of dedicated service center Roll-out and Release International Roll-outs |
PROMOTE Web marketing management Marketing automation Traffic conversion Traffic acquisition Basket optimization |
>>> Contacteer onze experts voor meer informatie!