woensdag, september 28 2016

SQLI Benelux verlengt haar partnership met SAP
Recognized Expertise en PCOE certificaten

SQLI wil haar klanten op elk moment de beste service geven. Daarom heeft SQLI Benelux onlangs haar SAP Recognized Expertise certificaten verlengd en zelfs een bijkomende certificatie behaald. Daarenboven vernieuwde SQLI Benelux ook haar Partner Center of Expertise certificaat. Dit was mogelijk dankzij het harde werk van het hele SQLI Benelux team!

SAP Recognized Expertise certificaten zorgen ervoor dat SQLI zichtbaar is in de lijst van bevoorrechte partners van SAP. Elke bevoorrechte partner moet de nodige certificaten behalen. Dit kan door een lijst van gecertificeerde consultants en projecten voor klanten voor te leggen. SQLI Benelux is de enige organisatie in België die vijf van deze REx certificaten heeft. Dit toont haar uitgebreide ervaring met SAP-oplossingen voor Financial Management, Supply Chain Management, Supplier Relationship Management, Business Intelligence en CRM.

Daarenboven vernieuwde SQLI Benelux deze zomer ook haar certificaat van Partner Center of Expertise voor twee jaar. Dit certificaat laat SQLI Benelux toe om de nodige support inzake onderhoud te geven aan klanten die SAP-producten gebruiken. Klanten hebben de garantie dat de support door een organisatie die PCOE-gecertificeerd is, voldoet aan alle eisen van SAP.