Paramétrages

Press releases

woensdag, januari 31 2018

ARCELORMITTAL DOWNSTREAM SOLUTIONS LANCEERT HAAR EERSTE WEBSHOP IN FRANKRIJK

Het doel is om de klantenervaring te verbeteren en de verkoopsactiviteiten te digitaliseren

ArcelorMittal Downstream Solutions, Europees leider in de distributie van hoogwaardige staalproducten voor klanten in B2B en B2C, start met e-commerce activiteiten. Door middel van een online verkoopsite voor staalproducten, wil ArcelorMittal haar verkoopsactiviteiten digitaliseren en haar klanten een betere service bieden. SQLI, een belangrijke speler op het gebied van digitale ervaringen, werd via haar Belgisch kantoor gekozen voor de implementatie van SAP Hybris commerce.

E-STEEL.ARCELORMITTAL.COM, EEN B2B EN B2C WEBSHOP VOOR EEN GEOPTIMALISEERDE KLANTENERVARING

ArcelorMittal Downstream Solutions is aanwezig in 30 landen in Europa. De ruim 300...

dinsdag, september 26 2017

2017 Half Yearly Results

  • Eighth half-year of consecutive growth (+7%)
  • Drop in EBITDA (-16%) and in recurring operating income (-27%)
  • Key acquisitions in Northern...

maandag, september 25 2017

Beslissende overname in Noord-Europa

SQLI kondigt de overname van OSUDIO aan, een internationaal digitaal bureau met kantoren in 6 landen, voornamelijk in Noord-Europa. De Group...

donderdag, juli 27 2017

WAX Interactive Gent blijft ook in 2017 groeien

Naar een groter kantoor voor een betere ondersteuning van haar klanten 

WAX Interactive Gent, het digitale marketingbureau van SQLI, is onlangs...

Press review

maandag, maart 19 2018

Adapt or disappear: The disruption of the B2B distribution industry at lightspeed

Press review

Have you seen the movie Moneyball, an interesting example of how a digital transformation journey can fundamentally impact an entire organization? In the movie, a disruptive baseball team manager tries to assemble a team by employing computer-generated analysis to acquire new players. And even though his attempts are initially ridiculed and his staff revolts against his blatant disregard of their lifelong experience and intuition, he sticks to his beliefs - or as Brad Pitt puts it “Adapt or die!”
He then goes on to win the championship and silence his critics.

“Adapt or die” would also be my advice to any business operating in the B2B distribution industry because the rapidly evolving market conditions and customer expectations can no...

maandag, februari 05 2018

Van gepimpte winkelkarretjes tot inventarisdrones

Retail’s Big Show, het jaarlijkse salon dat de nieuwste technologiëen in de distributiesector naar voren brengt, sloot onlangs haar deuren in New...

vrijdag, oktober 20 2017

Hoe word je opnieuw 'Koning van de marketing'?

Ah, marketing. Iedereen heeft er altijd wel iets over te zeggen. En hoewel er vele opinies zijn over wat effectieve marketing is, slaagt lang niet...

maandag, oktober 02 2017

Predictive Maintenance Is uw organisatie er klaar voor?

Verschillende luchtvaartmaatschappijen tekenden al een akkoord met Airbus omtrent predictive maintenance. Alle gegevens, afkomstig van de...

Contacteer Ons

SQLI Belgium

Lambroekstraat 5C
BE - 1831 Diegem
Belgium
Tel : +32 2 311 58 38
infobe@sqli.com
 

WAX Interactive Belgium
Kortrijksesteenweg 62 
BE - 9830 Sint-Martens-Latem 
Belgium
Tel : +32 9 329 83 80
   

SQLI Luxemburg
204, Route d'Arlon 
LU - 8010 Strassen 
Luxemburg
Tel : +352 26 31 37 49
infolu@sqli.com